Нетішинські Оголошення

Нетішинські Оголошення

Нетішин-Київ-Нетішин

Автобусний рейс Нетішин-Київ-Нетішин

Кольоровий друк А3




ДРУК ФЛАЄРІВ – ПРЯМЕ ВЛУЧЕННЯ

  Просмотров : 30330329-05-2017 | Новини

Флаєр ... З чого почати!

Чого тільки не говорили про ці флаєра - і те, що 95% всіх листівок потрапляють прямо в сміттєвий ящик, і те, що вони просто не працюють. Не варто засмучуватися: рекламні листівки – як і раніше, один з найвигідніших інструментів просування бізнесу. Але ключову роль тут відіграють дизайн флаєрів, їх зміст і шляхи розповсюдження флаєрів. Зупинимося на цих моментах докладніше, аби друк рекламних флаєрів приніс вам максимальний результат.

Отже!

Виготовлення флаєрів: з чого почати?

Почати логічно з рекламної ідеї, яка тут же оформляється в слова і вирази (про зорові образи поговоримо трохи пізніше). Пам'ятайте: на те, щоб зацікавити потенційного клієнта, у вашого флаєра або візитки є всього декілька секунд. Адже більшість такої рекламної продукції переглядається находу. Тому ідея вашої листівки повинна бути яскравою та нестандартною. Її головне завдання – стисло і зрозуміло презентувати найважливішу інформацію про вашу компанію і її пропозиції.

Уникайте довгих описів і перерахувань! Якщо флаєр двосторонній, всю другорядну інформацію краще винести на зворотній бік, а на лицьовому дати головне – суть пропозиції, виражену кількома фразами, важливі цифри (знижки, терміни), контактні дані.

Контактна інформація особливо важлива – обов’язково простежте за тим, щоб вона була повною, вірною і зрозумілою. Стежте, щоб контакти на флаєрі можна було легко знайти. Адресу сайту, телефон, e-mail можна і треба виділяти. найкраще яскраво виділити і продублювати контактні дані на обох боках листівки.

Працюючи над макетом, пошукайте різні зразки флаєрів, вивчіть їх, можливо, знайдете цікаві ідеї і нестандартні прийоми. Не забувайте також про стилі мовлення, до якого звикла ваша основна цільова аудиторія: ви повинні звертатися до неї її мовою, інакше контакту не вийде.

Дизайн флаєрів: виділяйтеся!

На дизайні флаєрів, як і на якісному друці, економити точно не можна. Адже неякісно виконана листівка створює враження несерйозної компанії, низькоякісних товарів або послуг. А витриманий корпоративний стиль, професійне оформлення і унікальне поліграфічне рішення виділять флаєри серед інших так, що ваша пропозиція запам'ятається. Сьогодні компанії, що займаються друкарськими і постдрукарськими послугами, пропонують купу спеціальних матеріалів і ефектів, які поки що не набули широкого поширення. Що ж стосується матеріалу, то вибір не обмежується класичним крейдованим чи офсетним папером. Друкарні сьогодні пропонують величезний вибір дизайнерського картону на будь-який смак.

Не менш важливим є і формат листівки. Радимо вам вибрати один з класичних - А6 або євроформат (100 х 210 мм). Флаєр не повинен бути великим, інакше людині буде незручно його взяти, не кажучи вже про те, щоб кудись покласти. До речі, по можливості зробіть вашу листівку не тільки цікавою, але й корисною: наприклад, помістіть на неї календарик на поточний або майбутній рік, корисну довідкову інформацію (тільки так чи інакше пов'язану з вашим бізнесом), цікаві факти «в тему», схему або карту. Такі флаєри люди зберігають і, як правило, надовго.

Поширення флаєрів: місце - теж важливий елемент!

Коли друк флаєрів позаду (а до питання, кому довірити друк ми повернемося трохи згодом), залишилося правильно їх роздати. Для цього уявіть собі звичайний день з життя людини, яку ви б хотіли бачити в числі своїх клієнтів і яка з великою ймовірністю може цим клієнтом стати. Де вона буває частіше за все? В якому настрої її можна застати в цих місцях? Як вона відреагує на вручений флаєр? Висновки, які ви зробите з подібних міркувань, дуже цінні. Наприклад, рекламу магазину автозапчастин набагато ефективніше буде поширювати не в переходах метро (навіть незважаючи на їхню неймовірну пропускну здатність; пам’ятайте власники авто значно рідше користуються громадським транспортом), а на СТО, заправних станціях і в придорожніх кафе. Або ж, якщо ваша пропозиція стосується в першу чергу студентів, потрібно роздавати флаєри біля вузів і гуртожитків. Чим вище концентрація вашої цільової аудиторії – тим краще. Як то кажуть, місця знати треба!

Друк флаєрів: кому довіритися?

І знову, місця треба знати! Звичайно, ви можете ввести у пошуковому сайті, наприклад, «Друк флаєрів» і довго вибирати кота в мішку. А можна відразу звернутися в редакцію газети НЕТIШИНСЬКИХ ОГОЛОШЕННЯ у відділ ОПЕРАТИВНОЇ ПОЛІГРАФІЇ.  Ми працюємо та допомагаємо вам в поліграфії більше 15 років. В Нетішині та за межами нас знають! Нехай нескромно, проте правда!

І ще раз пам’ятайте: не заощаджуйте на друці! Вам можуть запропонувати найнижчу ціну, ніж в середньому на ринку, та не спішить одразу приймати таку пропозицію. Зазвичай, такі пропозиції містять багато підводних каменів, які від вас поліграфісти приховують. Це і вартість виготовлення оригінал макету для друкарні, щільність паперу, технічний супровід замовлення, логістичні складові та багато іншого - на перший погляд неважливого для вас. Та насправді все це дуже важливо – від цього залежіть якість продукції і ваш спокій!

Звичайно, можна самому почати вивчати, витрачаючи свій час, тонкості поліграфічної справи. Але, повірте нам, це займе купу вашого часу. Просто довіртеся нам! Збережіть свої гроші, час і нерви! Ми знаємо свою справу, легко впораємося с будь-яким завданням. А якщо щось виявиться нам не під силу, ми знаємо людей, які зможуть це зробити!  Варто подумати.

Отже, ми бажаємо вам тільки високих результатів у вашому бізнесі!

Ми чекаємо на Вас за адресою:

м. Нетішин, вул. Михайлова, 1А, секція Б (вхід з тротуару, поруч кафе «Старий Томас»),  моб. 067 123 43 43

Редакція газети «Нетішинські Оголошення»

відділ «ОПЕРАТИВНА ПОЛІГРАФІЯ»



Читайте також